Coronavirus

Informatie rondom het coronavirus, laatst bijgewerkt: 12-10-2021 | 13:00 uur.

Geachte gast,

Hieronder vindt u extra informatie en voorzorgsmaatregelen die we hanteren op ons park in verband met het coronavirus.

Voorzorgsmaatregelen op het park

  • De receptie is dagelijks geopend van 09.00 tot 17.00 uur. Op maandag en vrijdag is de receptie geopend tot 19:00 uur.
  • Komt u een maaltijd afhalen bij onze horeca? Dan hoeft u geen QR-code te laten zien
  • Komt u eten op onze Plaza? Dan mag u uw CoronaCheck QR-code of geldige negatieve testbewijs laten zien aan onze medewerker bij de kassa
  • Komt u eten in Gasterij Spiezz? Dan mag u bij het plaats nemen uw CoronaCheck QR-code of geldige negatieve testbewijs laten zien aan onze medewerker
  • Bij onze verdere faciliteiten hoeft u geen QR-code of bewijs te laten zien  

Veilig boeken bij 't Hooge Holt

Gaat u op vakantie in Nederland, bekijk dan de geldende maatregelen vanuit de Rijksoverheid voor een verblijf op 't Hooge Holt.

Flexibel omboeken

Tot 28 dagen voor aankomst is het mogelijk om uw boeking om te boeken naar een gewijzigde verblijfsperiode in dezelfde accommodatie. Het totaalbedrag van de boeking blijft gelijk of wordt hoger. Als de gewijzigde boeking duurder wordt, dan betaalt u het verschil extra, daarnaast worden hiervoor wijzigingskosten van €22,50 in rekening gebracht.

Gratis annuleren binnen 14 dagen

Binnen 14 dagen na het maken van de reservering kan de reservering kosteloos worden geannuleerd, maar alleen als uw aankomstdatum (nog) niet binnen 28 dagen valt. Voor reserveringen die 28 dagen of korter voor aanvang van uw verblijf zijn gedaan is kosteloos annuleren niet mogelijk. De reserveringskosten blijven ten alle tijden verschuldigd.

Na 14 dagen vanaf het maken van de reservering zijn de kosten van annuleren conform onze algemene voorwaarden.

Later betalen

Heeft u al een keuze kunnen maken? Boek vervolgens gemakkelijk en snel. U hoeft namelijk niet direct te betalen, maar binnen 10 dagen. Dit geldt voor alle boekingen, met uitzondering van last minutes met aankomst binnen 28 dagen. Dan vragen wij u direct te betalen.

In termijnen betalen

Boekt u een verblijf voor over 8 weken of wellicht later, dan hoeft u niet direct het gehele bedrag te betalen. Het is in dat geval mogelijk om in twee termijnen te betalen. U betaalt 35% direct of binnen 10 dagen. Voor de overige 65% heeft u tot 8 weken voor aankomst de tijd.

Informatie over contact met 't Hooge Holt

Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn willen we u het volgende vragen:

  • Heeft u een vraag over uw boeking dan kunt u uw vraag onder vermelding van uw reserveringsnummer mailen naar service@fijnopvakantie.nl. Mocht u toch telefonisch contact willen (maandag t/m vrijdag van 10.00 tot 12.00 en van 13.00 tot 17.00 uur, zaterdag van 10.00 tot 13.00 uur).
  • Wilt u uw reserveringsnummer, aankomstdatum, naam van de woning en huisnummer vermelden in uw mail of bij de hand houden bij telefonisch contact.

Mocht de situatie wijzigen, dan zullen wij een nieuwe update plaatsen.

Voor nu wensen wij u alle gezondheid toe en danken wij u voor uw geduld en begrip.

Met vriendelijke groet,

Het team van 't Hooge Holt & Fijn op Vakantie

De zekerheid van:
Recron Europeesche Verzekeringen
Veilig betalen met:
iDEAL