Coronavirus

Informatie rondom het coronavirus, laatst bijgewerkt: 19-1-2021 | 9:00 uur.

Geachte gast,

Hieronder vindt u extra informatie en voorzorgsmaatregelen die we hanteren op ons park in verband met het coronavirus.

Voorzorgsmaatregelen op het park

  • De receptie is geopend van 09.00 tot 17.00 uur.
  • Wij verzoeken u vriendelijk dat één persoon komt inchecken en dat de rest van uw gezin buiten/in de auto blijft wachten.
  • Onze horeca is momenteel gesloten. Wel kunt u nog diverse maaltijden laten bezorgen.
  • De Mad Monkey Jungle is gesloten tot 09-02-2021.
  • Het recreatieprogramma is stop gezet tot 09-02-2021.
  • Het zwembad is gesloten tot 09-02-2021.
  • De bowlingbaan is gesloten tot 09-02-2021.
  • De Plaza en de spelautomaten zijn gesloten tot 09-02-2021.
  • In het hoofdgebouw dient u een mondkapje te dragen.

Uw boeking

Op dit moment kunnen alle boekingen in Nederland op normale wijze doorgaan. We raden iedereen aan om de richtlijnen van het RIVM, in combinatie met de adviezen van de World Health Organisation (WHO) te volgen. Hieronder kunt u de (afwijkende) voorwaarden vinden, in het geval dat u uw boeking toch wenst te annuleren of wijzigen in verband met het coronavirus.

Veilig boeken bij 't Hooge Holt

Gaat u op vakantie in Nederland, bekijk dan de geldende maatregelen vanuit de Rijksoverheid voor een verblijf op 't Hooge Holt.

Flexibel omboeken

Tot 28 dagen voor aankomst is het mogelijk om gratis om te boeken naar een gewijzigde verblijfsperiode in dezelfde accommodatie. Het totaalbedrag van de boeking blijft gelijk of wordt hoger. Als de gewijzigde boeking duurder wordt, dan betaalt u het verschil extra.

Extra omboekflexibiliteit tot 1 dag voor aankomst

Wij bieden u flexibiliteit om uw vakantie tot 1 dag voor aankomst om te boeken naar een andere periode in dezelfde accommodatie in geval van een:

  • Gesloten grens
  • Negatief reisadvies naar de regio van bestemming
  • Quarantaine plicht bij aan- en/of terugkomst in combinatie met een negatief reisadvies

Bovenstaande dient op de officiële website van de Nederlandse overheid of overheid van het land van bestemming te worden gecommuniceerd. Het totaalbedrag van de boeking blijft gelijk of wordt hoger. Als de gewijzigde boeking duurder wordt, dan betaalt u het verschil extra.

Gratis annuleren binnen 14 dagen

Binnen 14 dagen na het maken van de reservering kan de reservering kosteloos worden geannuleerd, maar alleen als uw aankomstdatum (nog) niet binnen 28 dagen valt. Voor reserveringen die 28 dagen of korter voor aanvang van uw verblijf zijn gedaan is kosteloos annuleren niet mogelijk.

Na 14 dagen vanaf het maken van de reservering zijn de kosten van annuleren conform onze algemene voorwaarden.

Later betalen

Heeft u al een keuze kunnen maken? Boek vervolgens gemakkelijk en snel. U hoeft namelijk niet direct te betalen, maar binnen 10 dagen. Dit geldt voor alle boekingen, met uitzondering van last minutes met aankomst binnen 28 dagen. Dan vragen wij u direct te betalen.

In termijnen betalen

Boekt u een verblijf voor over 8 weken of wellicht later, dan hoeft u niet direct het gehele bedrag te betalen. Het is in dat geval mogelijk om in twee termijnen te betalen. U betaalt 35% direct of binnen 10 dagen. Voor de overige 65% heeft u tot 8 weken voor aankomst de tijd.

Informatie over contact met 't Hooge Holt

We hebben een enorme stroom aan mail- en telefoon verkeer van gasten.
Dit alles maakt dat onze medewerkers niet direct overal op kunnen reageren.
Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn willen we u het volgende vragen:

  • Heeft u een vraag over uw boeking tussen nu en 9 februari? Dan kunt u uw vraag onder vermelding van uw reserveringsnummer mailen naar service@fijnopvakantie.nl. Telefonisch zijn wij door de drukte moeilijk bereikbaar. Mocht u toch telefonisch contact willen (maandag en vrijdag van 10.00 tot 11.30 en van 12.30 tot 17.00 uur, dinsdag tot en met donderdag van 09.00 tot 13.00 uur) houdt u dan rekening met een langere wachtrij dan dat u van ons gewend bent.
  • Heeft u een vraag welke betrekking heeft op een boeking ná 9 februari, dan willen wij u verzoeken onze website in de gaten te houden. Zodra er meer duidelijkheid is over ons beleid zullen we dit delen op onze website. Heeft u een dringende vraag die niet kan wachten, dan verzoeken wij u onder vermelding van uw boekingsnummer per mail contact met ons op te nemen: service@fijnopvakantie.nl

Mocht de situatie wijzigen, dan zullen wij een nieuwe update plaatsen.

Voor nu wensen wij u alle gezondheid toe en danken wij u voor uw geduld en begrip.

Met vriendelijke groet,

Het team van 't Hooge Holt & Fijn op Vakantie

De zekerheid van:
Recron Europeesche Verzekeringen
Veilig betalen met:
iDEAL