Coronavirus

Informatie rondom het coronavirus, laatst bijgewerkt: 15-01-2022 | 16:13 uur.

Geachte gast,

Hieronder vindt u extra informatie die wij hanteren op ons park in verband met het coronavirus.

Handig om te weten voor uw verblijf:

  • Houd 1,5 meter afstand
  • Onze receptie is dagelijks geopend van 09:00-17:00 uur
  • Bij binnenkomst in het hoofdgebouw dient u bij de receptie uw QR-code te laten scannen (houd hierbij uw legitimatiebewijs gereed). Bij een correcte QR-code ontvangt u van ons een polsbandje waarmee u toegang heeft tot het hoofdgebouw
  • In het hoofdgebouw dient u een mondkapje te dragen
  • De horeca heeft een afhaal-/bezorgmenu samengesteld. Bezorgen kan in overleg, de kosten hiervoor zijn €2,50.
    Klik hier om de menukaart te bekijken!
  • De volgende faciliteiten zijn geopend: de buitenmidgetgolfbaan, tennisbaan, buitenspeeltuinen, kinderboerderij, Mad Monkey Jungle, Funworld, indoor midgetgolf, bowlingbaan, kapsalon, ook is ons animatieteam in de weekenden aanwezig
  • De Escape Room is helaas nog gesloten
  • Wij zijn druk bezig om het zwembad weer op de juiste temperatuur te krijgen, zodra dit is bereikt gaat ons zwembad weer open. Wij zullen dit z.s.m. bijwerken op onze website

Veilig boeken bij 't Hooge Holt

Gaat u op vakantie in Nederland, bekijk dan de geldende maatregelen vanuit de Rijksoverheid voor een verblijf op 't Hooge Holt.

Flexibel omboeken

Tot 28 dagen voor aankomst is het mogelijk om uw boeking om te boeken naar een gewijzigde verblijfsperiode in dezelfde accommodatie. Het totaalbedrag van de boeking blijft gelijk of wordt hoger. Als de gewijzigde boeking duurder wordt, dan betaalt u het verschil extra, daarnaast worden hiervoor wijzigingskosten van €22,50 in rekening gebracht.

Gratis annuleren binnen 14 dagen

Binnen 14 dagen na het maken van de reservering kan de reservering kosteloos worden geannuleerd, maar alleen als uw aankomstdatum (nog) niet binnen 28 dagen valt. Voor reserveringen die 28 dagen of korter voor aanvang van uw verblijf zijn gedaan is kosteloos annuleren niet mogelijk. De reserveringskosten blijven ten alle tijden verschuldigd.

Na 14 dagen vanaf het maken van de reservering zijn de kosten van annuleren conform onze algemene voorwaarden.

Informatie over contact met 't Hooge Holt

Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn willen we u het volgende vragen:

  • Heeft u een vraag over uw boeking dan kunt u uw vraag onder vermelding van uw reserveringsnummer mailen naar service@fijnopvakantie.nl. Mocht u toch telefonisch contact willen kan dit van maandag t/m vrijdag van 10.00 tot 12.00 en van 13.00 tot 17.00 uur.
  • Wilt u uw reserveringsnummer, aankomstdatum, naam van de woning en huisnummer vermelden in uw mail of bij de hand houden bij telefonisch contact.

Mocht de situatie wijzigen, dan zullen wij een nieuwe update plaatsen.

Voor nu wensen wij u alle gezondheid toe en danken wij u voor uw geduld en begrip.

Met vriendelijke groet,

Het team van 't Hooge Holt & Fijn op Vakantie

De zekerheid van: